جستجو
Generic filters
بنر سفید ساده

بنر سفید ساده

بنر سفید ساده: 

انواع بنر ایرانی و خارجی:اغلب افراد با شنیدن نام بنر سفید ساده تصویر یک بنر پارچه ای را تصور می کنند. بنر ها انواع مختلفی دارند که بنابر نوع مصرف، محیط اطراف و … شما می توانید نوع بنر مصرفی خود را انتخاب کنید.
امروزه یک بنر سفید ساده می تواند از چندین ماده مختلف تشکیل شده باشد.که همگی با درجات مختلف ضخامت،انعطاف پذیری و دوام متفاوت با یکدیگر هستند.از آنجایی که نگهداری از بنر ها بسیار آسان می باشد و همچنین با قیمت مناسب در بازار موجود است،حداقل هر فروشگاه و … یک الی دو بار از بنر برای تبلیغات استفاده کرده اند.

اولین نوع بنر ها که با هم بررسی می کنیم، بنر سفید ساده پارچه ای می باشد.بنرهای پارچه ای اغلب از پلی استر یا ساتن تشکیل می شوند، که می توانند گرافیک های رنگارنگ و
مجذوب کننده ای را ارائه دهند. بنر های پارچه ای بهتر است در فضاهای داخلی استفاده شوند.این نوع بنر ها با قابلیت شست و شو، ضد چروک بودن ) بر خالف بنر هایی که از جنس وینیل تهیه میشوند( ، قیمت مناسب، کیفیت باال و زمان نصب کوتاه مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

بنر دو طرفه ایرانی
بنر دو طرفه ایرانی
بنر یکرو
بنر یکرو

 

نوع دیگری از بنر ها، بنر های مش می باشند. بنر های وینیل محبوب ترین نوع بنر های نوجود میباشند اما گاهی اوقات برای تبلیغات ساده و کوتاه مدت از بنر مش نیز استفاده می شود.بافت این بنر ها مشبک و نفوذپذیر می باشد، به طوری که اگر این بنر ها در فضای باز نصب شوند، بادمی تواند بدون بلند کردن بنر از آن ها مانند بادبان کشتی عبور کند.یکی از مزایای بنر سفید ساده  این است که به بنر اجازه می دهد تا در برابر بادهای خشن و آب و هواینامساعد فضای بیرون )باز( مقاومت کند و در عین حال کارکرد اصلی برندسازی یا تبلیغات را ایفا کند.

اکنون نمونه هایی از مصرف این نوع بنر را با هم مطالعه می کنیم:

بنرهای مشبک اغلب برای کاربردهای تابلوهای بزرگ در ویترین فروشگاه ها، کناره های ساختمان یاحتی به عنوان پوشش برای کل سازه ها انتخاب می شوند. پیمانکاران و توسعه دهندگان نیز از بنرهایمشبک برای پوشاندن نمای ساخت و ساز استفاده می کنند و در عوض پروژه تمام شده را به نمایش می گذارند.سومین نوع بنر ها، بنر های وینیل می باشند. این نوع بنر ها از بنر های قدیمی و پرطرفدار می باشند.این نوع بنر ها با توجه به دوام و مقاومت آن ها قابل استفاده هم در فضاهای داخلی و هم در فضاهایخارجی )فضای باز( می باشند، چرا که در برابر پارگی مقاوم هستند.

مطلب پیشنهادی: خرید اس ام دی

رول های این بنر ها نسبت به بنر های مشابه پارچه ای سنگین تر می باشند و برای حمل و نقل بهنیروی انسانی قوی تری نیاز دارید. الزم به ذکر است که در نگهداری و استفاده از بنر های وینیل نیازبه مراقبت بیشتری دارید، چرا که امکان چروک شدن آن ها نسبت به بنر های پارچه ای بیشتر است.بنر های وینیل انواع مختلفی دارند که به صورت کلی عمر مفید این بنر ها سه الی پنج سال می باشد.موضوع دیگر قابل بررسی در این مبحث، نحوه ی چاپ روی بنر های وینیل می باشد. ما بنرهای خود را با استفاده از جوهر افشان با )UV )چاپ الکترونیکی چاپ می کنیم. چاپ یو وی در برابر وضعیتهای مختلف آب و هوا مقاومت بیشتری دارد.

لبهها معمول ترین پوشش برای یک بنر PVC( وینیل( هستند. لبه ها استحکام بنر سفید ساده نصب شده را باال میبرند. گیره ها، حلقه های فلزی کوچکی هستند که در لبه ی بنر محکم می شوند و به ما امکان این را میدهند که طناب، گیره یا کابل بانجی را به بنر متصل کنید تا که بنر خود را آویزان کنید.در بنرهای داربست از جیب هایی برای تیرهای داربست استفاده می شود. بنرهای آویزان شده می توانندیک جیب پستی در نزدیکی پایین داشته باشند تا یک نوار وزنی را در خود جای دهند که می تواند به صفحه نمایش فشار بیاورد و همچنین از باال آمدن آن جلوگیری کند. بنرهای وینیل کاربردهای متعدد وفراوانی دارند.

مطلب پیشنهادی: خرید ورق پی وی سی

اکنون با چند نمونه از مصارف بنرهای سفید ساده وینیل آشنا می شویم.

با در هر جایی با توجه به اینکه وینیل بسیار متنوع و مقاوم است، شما می توانید بنرهای وینیل را تقریببینید. بنرهای پالستیکی اغلب به عنوان تابلوهای راهنما، بنرهای میز، بنرهای کنفرانس های تجاری،نمایشگاه های تجاری، غرفه های بنر، بنرهای خیابانی و بنرهای رویداد مشاهده می شوند.تخمین زده می شود که 04 درصد از کسب و کارها در خیابان های بزرگ از تبلیغات داخل یا خارجفروشگاه ایجاد می شوند.بنر های تک رو و دورو ی پارس آذین با مشخصات فوق العاده ی خود، در بازار روز فروش و
مشتریان زیادی دارد.یکی از مزایای این بنر ها قابلیت استفاده از آن ها در محیط های داخلی و خارجی )فضای بیرون( میباشد. همچنین بنر های ما قابلیت چاپ تمام رنگی را در کیفیت باال به شما می دهند. یکی دیگر ازمزایای بنر های پارس آذین امکان اتصال به سازه های جامد )دیوار / نرده و غیره( در محیط های خارجی و فضای بیرون می باشد.

مطلب پیشنهادی:

چلنیوم چیست و چه کاربردی دارد؟

با برای هر هدف بازاریابی می توان از آن استفاده کرد. از بنر های تک رو و دو روی ما، تقریشرکت پارس آذین، بنر های خارجی 8 و 04 انس را در عرض های متنوع و بافت 044*044 بابهترین متلایر و کیفیت باال در چاپ، و همچنین دوام و ماندگاری باال به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.از دیگر محصوالت شرکت ما در این زمینه بنر های تک رو ی ایرانی می باشد. این بنر ها با کیفیتعالی چاپ و همچنین مقاومت باال در برابر پارگی و عدم شکستگی در هنگام تا و خم شدن، ماندگاری ودوام باال به مشتریان ارائه می شوند.

بنر های تک رو ی ایرانی با 000 گرم پارچه ی خام در هر متر مربع و موجد در تمامی عرض ها قابلدسترسی می باشند.یکی دیگر از محصوالت پارس آذین در زمینه ی بنرهای سفید ساده، بنر سفید ساده دو طرفه )دو رو( یک ایرانی می باشد. بنرهای دو رو ی ما در تمامی عرض ها )044 الی 004 )و مقاوم در برابر پارگی، عدم شکستگی،کشسانی مناسب، گرم باال و ضخیم، و همچنین با کیفیت عالی چاپ برای مصرف شما مشتریان عزیز وهمراهان همیشگی پارس آذین ارائه می شوند.

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

عناوین محبوب در پارس آذین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آموزش

تابلو چلنیوم گرد

در دنیای هنر و دکوراسیون داخلی، تابلوها از قدیم‌الایام جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. تابلو چلنیوم گرد یک نوع تابلو تبلیغاتی است

ادامه مطلب »

دریافت مشاوره رایگان