جستجو
Generic filters
تابلو چلنیوم ستاره ای

تابلو چلنیوم ستاره ای

روش های زیادی برای تبلیغ فروشگاه شما در محل کارتان است. یکی از این روش های تبلیغاتی، استفاده از تابلو چلنیوم است. تابلو چلنیوم ستاره ای یکی از انواع تابلو های چلنیوم جدید می‌باشد که می‌توانید از آن برای سر در فروشگاه خود استفاده کنید. تابلو چلنیوم ستاره ای در ظاهر بسیار جذاب بوده و توسط بسیاری از فروشگاه ها و مغازه های بزرگ و معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد و در سطح شهر می‌توانید بسیار از این تابلو چلنیوم ستاره ای ها را مشاهده نمایید. این تابلو چلنیوم ستاره ای می‌تواند به راحتی نگاه افراد را جذب کرده و به سوی فروشگاه شما هدایت کند و یک روش تضمینی تبلیغاتی می‌باشد. با این روش می‌توانید به راحتی کسب و کار خود را در سطح شهر معرفی نمایید.

چلنیوم ستاره ای
تابلو چلنیوم ستاره ای چیست؟

همان‌طور که گفته شد، تابلو چلنیوم ستاره ای یکی از انواع تابلو چلنیوم می‌باشد که برای تبلیغات از آن استفاده می‌شود. برای ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای از سوراخ های ریز با تراکم بالا روی حروف تابلو استفاده می‌شود. این سوراخ ها به صورت تخصصی توسط دستگاه‌های حرفه‌ای زده می‌شود. این سوراخ های ریز در تابلو چلنیوم ستاره ای سبب می‌شود که نور از ال ای دی و یا اس ام دی به زیبایی نمایان شده و طرح جذابی را مشاهده کنید. نام دیگر تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم پانچی نیز می‌باشد.
تابلو چلنیوم ستاره ای به دلیل اینکه در شرایط جوی مختلف مقاومت و استحکام بالایی دارد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شما می‌توانید با خیال راحت تابلو چلنیوم ستاره ای را سفارشش بدهید و نگران خراب شدن آن نباشید.

ساختار تابلو چلنیوم ستاره ای چیست؟

تابلو چلنیوم ستاره ای از پلکسی گلاس و آلیاژهای آلومینیوم ساخته می‌شود که بر روی ورق های کامپوزیت یا PVC قرار می‌گیرد. رول تابلو چلنیوم ستاره ای توسط دستگاه برش داده می‌شود و در شکل سفارش داده شده، شکل داده خواهد شد. پس از طراحی حروف تابلو چلنیوم ستاره ای، آن‌ها بر روی ورق کامپوزیت یا پی وی سی سوار می‌شوند. برای روشنایی تابلو چلنیوم ستاره ای نیز از LED یا SMD استفاده می‌گردد.

تابلو چلنیوم ستاره ای
قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای

قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای به عوامل زیادی وابسته است. عواملی که در قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای تأثیر گذار هستند عبارت‌اند از؛

  • ضخامت تابلو چلنیوم ستاره ای
  • کیفیت ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای
  • رنگ تابلو چلنیوم ستاره ای
  • مقدار روشنایی تابلو چلنیوم ستاره ای
  • کیفیت صفحه زیر حروف تابلو

برای دریافت قیمت دقیق و سفارش تابلو چلنیوم ستاره ای با ما در تماس باشید.

مزایای سفارش تابلو چلنیوم ستاره ای

  • همان‌طور که گفته شد تابلو چلنیوم ستاره ای مزایای زیادی دارد که شما با سفارش آن می‌توانید از آن برخوردار شوید؛
  • یک روش بسیار مؤثر در تبلیغ و معرفی فروشگاه شما می‌باشد. طی تحقیقات انجام شده استفاده از این نوع تبلیغات بصری در
  • سطح شهر، موفقیت شما را در جذب مشتری تا 80 درصد افزایش می‌دهد.
  • از نظر هزینه، یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر می‌باشد.
  • ظاهر آن بسیار زیبا بوده و در تاریکی و شب، زیبایی آن چند برابر خواهد شد.
  • کیفیت بالایی در بین تابلوهای چلنیوم دارد و در شرایط جوی مختلف خراب نخواهد شد.
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه نور خورشید داشته و به آسانی خراب نمی‌شود.
  • در تابلو چلنیوم ستاره ای هیچ نوع زنگ زدگی وجود ندارد.
  • در ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای از نوار اسفنجی استفاده می‌گردد که مانع نفوذ آب و گرد و خاک به داخل آن می‌شود.

تابلو چلنیوم
در این مطلب ما به صورت کامل به شما تابلو چلنیوم ستاره ای را معرفی کرده و نحوه ساخت آن را به صورت خلاصه به شما گفتیم. قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای بسیار متفاوت بوده و عواملی که در قیمت آن تأثیر گذار است را به شما معرفی نمودیم. برای استعلام قیمت دقیق و سفارش می‌توانید با ما در ارتباط باشید. در انتها نیز از مزایای مهمی که این تابلو دارد به چند مورد اشاره کردیم. تابلو چلنیوم ستاره ای یکی از محبوب ترین کارهای تبلیغاتی است که شما می‌توانید برای فروشگاه و مغازه خود انجام بدهید. برای جذب مشتری بیشتر و تبلیغات تضمینی می‌توانید از این تابلوها استفاده نمایید.

عناوین محبوب در پارس آذین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آموزش

تابلو چلنیوم گرد

در دنیای هنر و دکوراسیون داخلی، تابلوها از قدیم‌الایام جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. تابلو چلنیوم گرد یک نوع تابلو تبلیغاتی است

ادامه مطلب »

دریافت مشاوره رایگان