جستجو
Generic filters
تابلو تبلیغاتی مغازه

تابلو تبلیغاتی مغازه

تابلو تبلیغاتی مغازه :در ابن مقاله قصد داریم تا با انواع تابلو های تبلیغاتی در سردر مغازه ها آشنا شویم. تابلو هایی که برای جذب مشتری بر روی سردر فروشگاه ها نصب میشوند، دارای انواع مختلفی می باشند و هرکدام به مخاطب و مشتریان اطلاعات بخصوصی  می دهد. برای آشنایی با انواع تابلو تبلیغاتی برای فروشگاه یا مغازه با ما همراه باشید. در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم برترین مدل ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای فروشگاه خود یک تابلو زیبا سفارش دهید و پیام مخصوص برند خود را به مشتریان خود انتقال دهید.

در ابتدا باید گفت: تبلیغات بصری عضو جدا نشدنی تمام فروشگاه ها حتی در زمان های قدیم بوده است. همه ما در گذشته ها نیز بر سردر تمام فروشگاه ها شاهد تابلو ها و بنر های تبلیغاتی بوده ایم تا بتوانیم فروشگاه ها  را از یکدیگر تمییز دهیم و به فروشگاه مدنظرمان برسیم.

نصب تابلو تبلیغاتی مغازه

اما امروزه مسائلی به وجود آمده است تا فروشگاه ها را وادار به انجام بسیاری از فعالیت هایی کند که در گذشته نیاز نبود. به عنوان مثال در گذشته ممکن بود در محله های شلوغ تنها تعداد انگشت شماری فروشگاه لباس وجود داشته باشد که مشتریان آنها را می شناختند و کالای مدنظرشان را از آنها تهیه می کردند. اما کم کم با پا گرفتن خرده فروشی ها در بازار های محلی روند تغییر کرده و فروشگاه ها برای جذب مشتریان خود اقدام به تبلیغات کردند. حتی امروزه فروشگاه هایی وجود دارد که تنها بر روی موضوع بخصوصی تمرکز کرده اند تا بتوانند مشتریان خود را جذب کنند. به عنوان مثال ممکن بود در گذشته یک فروشگاه تمام اقلام لباس مردانه یا زنانه را عرضه کند و یا حتی هم زنانه بفروشد هم مردانه اما امروزه ما شاهد بوتیک هایی هستیم که محصولاتشان محدود به لباس های خاصی میشود. این خود نشان دهنده آن است که این بازار اشباع شده نیاز به تبلیغات فراوان دارد تا بتواند جایگاه خود را پیدا کرده و مشتریان را جذب کند.

تابلو تبلیغاتی مغازه

یک تابلو تبلیغاتی مغازه موثر باید چه ویژگی داشته باشد؟

همانطور که گفته شد امروزه در این رقابت تنگاتنگ بین فروشگاه ها تبلیغات نقش موثری دارند، بعنوان مثال یکی از ابزار های تبلیغات میدانی ساخت تابلو تبلیغاتی برای فروشگاه ها می باشد. اما یک تابلو تبلیغاتی مغازه چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوانیم مشتریان خود را جذب کنیم و نهایت استفاده مثبت را در جهت تسریع سرعت تبلیغات خود انجام دهیم. یک تابلو تبلیغاتی مغازه مناسب در وهله اول باید رنگ مناسبی داشته باشد. شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا اغلب اغذیه فروشی ها با رنگ های قرمز تزئین شده اند. این به این دلیل است که محققان دریافته اند که رنگ قرمز باعث افزایش اشتها می شود و چه چیزی میتواند برای یک فروشگاه غذا جذاب تر از مشتریان پر اشتها باشد؟

نام برند در تابلو تبلیغاتی مغازه

در تابلو تبلیغاتی مغازه شما حتما باید نام برند یا فروشگاه تان وجود داشته باشد تا مشتریان شما بتوانند به راحتی آن را ببینند. و همچنین در غیر از شرایط خاص مانند لوگو تایپ ها بهتر است از فونت هایی با خوانایی بیشتر استفاده شود. برای تحقق این امر نیز شما باید از نحوه نوشتن نام فروشگاه خود با فونت های نا معقول پرهیز کنید.

تابلو تبلیغاتی فست فود

لوگو برای تابلو تبلیغاتی مغازه

اگر کمی با تبلیغات آشنا باشید مطمئنا میدانید لوگو به اندازه نام برند شما اهمیت دارد. لوگو در واقع نماد انحصاری شما خواهد بود و ممکن است گاهی مشتریان شما، شما و محصولات شما را با آن بشناسند. مانند کتانی های نایک که تنها با تیک معروف نایک شناخته میشوند.

پس بهتر است در تابلو تبلیغاتی مغازه شما تصویر لوگو شما کاملا مشهود باشد.

تابلو تبلیغاتی مغازه کامپوزیت چیست؟

تابلو کامپوزیت یا تابلو چلنیوم یکی از محبوب ترین تابلو های تبلیغاتی مغازه در ایران می باشد که مطمئنا در فروشگاه ها با آن مواجه شدید. تابلو های براقی هستند که  به زیبایی با ال ای دی های رنگارنگ تزئین شده اند و جلوه زیبایی دارند. ما تمام مسائل مربوط به تابلو های کامپوزیت را در مقاله تابلو کامپوزیت به شما عزیزان توضیح داده ایم و میتوانید آن را مطالعه کنید.

انتخاب تابلو سردر مغازه با توجه به ابعاد و مکان فروشگاه

یکی دیگر از عواملی که باید به آن توجه خاصی داشته باشید انتخاب ابعاد تابلو تبلیغاتی مغازه شماست زیرا اگر کوچکترین مغایرتی با سردر فروشگاه شما داشته باشد، دیگر نه تنها باعث زیبایی نمیشود بلکه باعث زشت شدن فروشگاه شما خواهد شد. برای بررسی کامل ابعاد شما میتوانید به تابلو ساز مراجعه کنید تا بتوان با دقت و ظرافت تابلو مخصوص فروشگاه شما با ابعاد مناسب طراحی و ساخته شود.

مزایای تابلوسازی در کسب و کار!

مزایای تابلو تبلیغاتی مغازه و فروشگاه بر هیچ کس پوشیده نیست و در ابتدا مطلب نیز به آن اشاره کردیم که اهمیت بسیاری در جذب مشتریان دارد. و به دنباله آن و به عنوان جمع بندی میتوان گفت: تابلو ها اهمیت بالایی در جذب مشتری شما دارد. و هرچه زیباتر و جذاب تر باشد. مشتریان بیشتری به شما مراجعه خواهد کرد. مسائل دیگری نیز در ساخت تابلو تبلیغاتی مغازه شما وجود دارد که اهمیت بالایی دارد مانند درج شماره تلفن بر روی تابلو تا مشتریان در صورت بسته بودن فروشگاه بتوانند با شما مراجعه کنند و یا شماره شمارا جهت سفارشات در اختیار داشته باشند.

انواع تابلو تبلیغاتی مغازه

شرکت پارس آذین 

شرکت پارس آذین به دلیل خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شما عزیزان در جهت ساخت تابلو چلنیوم و تابلو کامپوزیت بصورت رایگان مشاوره می دهد تابتوانید هر چه بهتر تابلو تبلیغاتی مغازه خود را سفارش دهید. متخصصین ما همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند بدین صورت همین اکنون بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید.

باعث افتخار ما بوده که سالها سابقه در این حوزه داریم و همواره به حقوق مشتری احترام گذاشته و در راستای حفظ رضایت مشتری تلاش کرده ایم. تابلو هایی که به مجموعه ما سفارش می دهید سانتی متر به سانتی متر بر اساس سلیقه شما و مناسب شغل شما طراحی خواهد شد. پروژه هایی که تا کنون توسط تیم ما به انجام رسیده است را می توانید در انتهای صفحه ببینید

عناوین محبوب در پارس آذین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آموزش

تابلو چلنیوم گرد

در دنیای هنر و دکوراسیون داخلی، تابلوها از قدیم‌الایام جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. تابلو چلنیوم گرد یک نوع تابلو تبلیغاتی است

ادامه مطلب »

دریافت مشاوره رایگان