جستجو
Generic filters

تابلو چلنیوم گرد

در دنیای هنر و دکوراسیون داخلی، تابلوها از قدیم‌الایام جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. تابلو چلنیوم گرد یک نوع تابلو تبلیغاتی است که با استفاده از مواد و طرح های منحصر به فرد، جذابیت و زیبایی به فضای فروشگاه و مغازه شما می‌بخشد. با رونق گرفتن کارهای تبلیغاتی، استفاده از تابلو چلنیوم گرد به عنوان یک کار تبلیغاتی مؤثر مورد توجه قرار گرفته است. امروزه بسیاری از اماکن مهم در سطح شهر مانند فروشگاه های معتبر، مغازه ها، بانک ها، صرافی ها، کافه ها، رستوران ها و مؤسسات از تابلو چلنیوم گرد برای معرفی و تبلیغ خود استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی و بررسی برخی جنبه‌های مهم در مورد تابلو چلنیوم گرد می‌پردازیم.

خرید تابلو چلنیوم گرد

آشنایی با تابلو چلنیوم گرد و دایره ای شکل

همان‌طور که گفته شد تابلو چلنیوم گرد یک نوع تابلوی تبلیغاتی به سحاب می‌آید که با استفاده از فلزات و آلیاژ مخصوص ساخته می‌شود. طراحی تابلو چلنیوم گرد نسبت به سایر تابلو های چلنیوم خاص‌تر بوده و حالت گرد و دایره ای شکل دارد. در تابلو چلنیوم گرد، نوشته و محتوا در یک باکس گرد و دایره ای شکل قرار می‌گیرد و همچنین در این نوع تابلو با محدودیت فضا برای نوشته مواجه هستیم.

اجزا و نحوه ساخت تابلو چلنیوم گرد

تابلو چلنیوم گرد از مواد با کیفیت بالا و مقاوم ساخته می‌شود. این تابلو دایره ای شکل از جنس آلیاژ چلنیوم است که ترکیبی از فلزات گوناگون می‌باشد. این آلیاژ چلنیوم، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی، خش و خراش دارد و بنابراین تابلوهای چلنیوم گرد بسیار بادوام بوده و طول عمر بالایی دارد. برای ساخت تابلو چلنیوم گرد از طلق پلکسی، لبه چلنیوم لامپ SMD برای روشنایی تابلو، ورق PVC و منبع تغذیه (ترانس) استفاده می‌شود.

قیمت تابلو چلنیوم گرد

در نحوه ساخت تابلو چلنیوم گرد گفته شد که این تابلو به دلیل آلیاژی که در آن استفاده است، مقاومت و دوام بسیار بالایی دارد. تابلو چلنیوم گرد یک راه تبلیغاتی مناسب در سطح شهر است که نسبت به بازده تبلیغاتی که دارد قیمت آن بسیار مناسب می‌باشد. قیمت تابلو چلنیوم گرد ارزنده و مقرون به صرفه بوده و یک راه عالی برای معرفی برند خود به مشتریان و جذب آن‌ها می‌باشد. استفاده از تابلو چلنیوم گرد در خیابان و معابر شلوغ و پر تردد، یک راه حل مناسب برای جذب مشتریان می‌باشد. برای استعلام قیمت و سفارش تابلو چلنیوم گرد با ما در تماس باشید.

سفارش تابلو چلنیوم گرد

مزایای استفاده از تابلو چلنیوم گرد

استفاده از تابلو چلنیوم گرد نسبت به قیمت آن بسیار مفید بوده و مزایای زیادی دارد، در ادامه به معرفی مزایای سفارش تابلو چلنیوم گرد می‌پردازیم؛

  • ورق تابلو دارای استحکام بالای می‌باشد.
  • مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و اشعه یووی دارد.
  • در گذر زمان تغییری در شکل این تابلو چلنیوم گرد مشاهده نخواهید کرد.
  • قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.
  • استفاده از تابلو چلنیوم گرد بسیار مشتری پسند بوده و در جذب مشتری بسیار خوب عمل می‌کند.
  • در تابلو چلنیوم گرد از نوار اسفنجی و روکش نایلونی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل آن استفاده می‌شود.
  • استفاده از آلیاژ بسیار مقاوم که زنگ زدگی در آن وجود ندارد.
  • نور پردازی و درخشش تابلو در طول شب با استفاده از لامپ SMD (لامپ SMD نسبت به سایر لامپ ها پرنورتر بوده، ضد آب می‌باشد و مصرف کمتری دارد.)
  • در طول روز نیز این تابلو چلنیوم نور خورشید را بازتاب می‌کند و جلوه بسیار زیبایی دارد.

تابلو چلنیوم گرد

در این مطلب ما به معرفی کامل تابلو چلنیوم گرد پرداختم و به شما از مزایایی که این تابلو چلنیوم می‌تواند برای شما داشته باشد صبحت کردیم. از اجزای ساخت آن و مقاومتی که دارد به شما نکاتی را گفته و در مورد قیمت تابلو چلنیوم  نیز به شما مطالبی را ذکر نمودیم. وقت آن رسید است که تابلو چلنیوم گرد را برای فروشگاه یا مغازه خود سفارش بدهید و از آن برای معرفی برند و فروشگاه خود استفاده نمایید.

عناوین محبوب در پارس آذین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دریافت مشاوره رایگان