تابلو-الی-ای-دی-یا-نئون-فلکسی

تابلو ال ای دی یا نئون ؟ [ مقایسه ] + راهنما خرید

تابلو ال ای دی یا نئون ، کدام بهتر است ؟ مقایسه + راهنما خرید

اگر شما هم صاحب کسب و کار و یا فروشگاه هستید، حتما بین دو راهی انتخاب تابلو نئون فلکسی و تابلو ال ای دی قرار گرفته اید، با هم مزایا و معایب این دو تابلو را بررسی میکنیم و در آخر شما تصمیم میگیرید که کدام یک برای کسب و کار و فروگاه شما بهتر است!

برای آشنایی بهتر ابتدا به صورت مختصر هر دو را تعریف میکنیم.

تابلو نئون یا تابلو نئون مغازه:

تابلو-نئون-فلکسی

به صورت کلی تابلو نئون به دو دسته تابلو نئون فلکسی و نئون شیشه ای تقسیم میشود، نئون شیشه ای نوع قدیم این تابلو میباشد و به دلیل طول عمر کوتاه، ساخت و نگهداری سخت و …، از دور خارج شده و جای خود را به نئون فلکسی داده است.
نئون فلکسی یک نوار شلنگی لاستیکی انعطاف پذیر و مقاوم در برابر آب و باد میباشد، همچنین طول عمر نئون فلکسی بیشتر از 30 هزار است که یعنی تابلو شما اگر روزی 7 ساعت روشن باشد نئون فلکسی شما حدود 20 سال عمر میکند که البته این طول عمر بستگی به محل نصب آن نیز دارد، و طول عمر بالا این تابلو باعث محبوبیت زیاد آن شده است.

تابلو نئون فلکسی مقاوم در برابر آب و باد

در صورتی که شما قصد نصب تابلو نئون فلکسی را در بیرون مغازه و در زیر باد و باران دارید، حتما به سازنده تابلو خود اعلام کنید که تابلو شمارا عایق بندی کند، تا در برابر باد و باران مقاومت داشته باشد.

چاپ فلت بت روی ورق پلکسی

چاپ-فلت-بت-برای-تابلو-نئون-فلکسی
چاپ-فلت-بت-برای-تابلو-نئون-فلکسی

یکی دیگر تابلو نئون فلکسی چاپ فلت بت میباشد، طبق تصویر پایین میتوان بر روی زمینه تابلو نئون فلکسی خود چاپ داشته باشید که در حالت خاموش هم نمای زیبایی داشته باشد و با روشن شدن نئون، زیبایی تابلو شما دو چندان شود.

یکی از بهترین شرکت های چاپ فلت بت روی ورق پلکسی ، چاپ کهن میباشد که با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت بر روی ورق شما چاپ انجام میدهند.

برای مشاهده آموزش ساخت تابلو نئون اینجا کلیک کنید | ویدئو

مزایا تابلو نئون فلکسی NEON :

  1. قیمت به صرفه
  2. طول عمر بالا
  3. انعطاف و مقاومت در برابر باران
  4. ساخت نسبتا راحت تر نسبت به تابلو LED
  5. قابلیت تعمیر
  6. مصرف برق بهینه
  7. پخش نور زیاد بدون اذیت کردن چشم

نصب-تابلو-نئون-فلکسی

معایب تابلو نئون فلکسی LED :

  1. تنوع زیاد برند ریسه نئون ( برای ساخت تابلو خود حتما به مرکز معتبری سفارش دهید تا حتما در ساخت تابلو شما از بهترین متریال استفاده شود ) .
  2. در صورت ماهر نبودن نصاب ها، ممکن است تابلو شما دقیق ساخته نشود.

تابلو ای ای دی ( تابلو led sign lights )

ساخت-تابلو-LED

تابلو ال ای دی در بین بازاریان به تابلو روان و یا تابلو led روان نیز معروف است.

این تابلو همونطور که از اسمش پیداست، مجموعه ای از ال ای دی ها منظم است، که  با دستگاه روی ورق انتخاب شده جاهای مورد نظر سوراخ شده و سپس led ها دونه دونه در سوراخ ها نصب میشوند، این تابلو برعکس نئون فلکسی نور تیز و پر شتابی دارد که باعث جلب توجه زیاد میشود، البته این نور پر شتاب گاها باعث آزار چشم میشود، طول عمر تابلو ال ای دی بین 30 هزار ساعت تا 50 هزار ساعت میباشد .

مزایا تابلو ال ای دی LED :

  1. پرتاب نور زیاد
  2. طول عمر بالا
  3. مصرف بهینه برق

نئون-ال-ای-دی-تابلو

معایب تابلو ال ای دی LED :

  1. اجرت ساخت بالا
  2. مقاوم نبودن در برابر آب و باد
  3. تعمیر و نگهداری سخت
  4. اذیت کردن چشم مخاطب به دلیل پرتاب نور زیاد

حالا بر میگردیم سر موضوع تابلو ال ای دی یا نئون ؟

ما مزایا و معایب این دو تابلو را به صورت کامل بررسی کردیم، حالا شما باید متناسب با نیاز ها و شرایط خود بین تابلو ال ای دی و تابلو نئون فلکسی انتخاب کنید، هر دو دارای مزایای خاص خود هستند و در آخر شما هستید که تصمیم نهایی را میگیرید.

مزایا-تابلو-نئون-فلکسی

به عنوان یک نکته در انتخاب، حتما توجه داشته باشید برای ساخت تابلو خود، چه ال ای دی و چه نئون فلکسی حتما کار خود را به یک تیم متخصص و ماهر بسپارید، چرا که این تابلو ها نماد و تبلیغات شما در خیابان و نما میباشد، پس کیفیت و ساختار آن بسیار حائز اهمیت است، قیمت ساخت ها بسیار متفاوت هستند ولی دقت کنید هیج ارزونی بی دلیل نیست، برخی از همکاران ما قیمت را فدای کیفیت میکنند، و متریال بی کیفیت استفاده میکنند، شاید قیمت کمتر آنها شمارا ترغیب بکند ، ولی پس از ساخت و نصب تابلو خود متوجه کیفیت پایین و طول عمر کوتاه آن خواهید بود، و عملا برای خود هزینه اضافی تراشیده اید، پس در انتخاب خود حتما دقت کنیدو

تیم مجرب پارس آذین علاوه بر پخش کننده مواد اولیه نئون فلکسی و ال ای دی، ساخت تابلو نئون فلکسی را نیز انجام میدهد، و به همین دلیل منصفانه ترین قیمت را با بالاترین کیفیت به شما ارائه میدهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر برای دریافت و ساخت تابلو نئون مغازه، اینجا کلیک کنید.

عناوین محبوب در پارس آذین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آموزش

تابلو چلنیوم گرد

در دنیای هنر و دکوراسیون داخلی، تابلوها از قدیم‌الایام جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. تابلو چلنیوم گرد یک نوع تابلو تبلیغاتی است

ادامه مطلب »

دریافت مشاوره رایگان