جستجو
Generic filters
تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته: همانطور که در مقالات دیگر سایت خدمت تان عرض کردیم. امروزه تابلوهای تبلیغاتی زیادی در بازار وجود دارد که مورد استقبال صاحبان کسب و کار قرار گرفته اند، برای توضیحات بیشتر راجع به تابلو حروف برجسته در خدمت شما هستیم در مقاله تابلو تبلیغاتی مغازه گفته شد که امروزه فروشگاه ها برای جذب مشتریان مبلغ های زیادی را صرف تبلیغات می کنند. ممکن است برای اجاره یک بیلبورد در سطح شهر ماهیانه صدها میلیون هزینه کنند. یکی از مکان هایی که امکان تبلیغات در آنجا وجود دارد. تابلو سردر مغازه ها می باشد.

برای سفارش تابلو تبلیغاتی خود هم اکنون از مشاوره رایگان بهره مند شوید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تابلو های حروف برجسته به تابلو هایی گفته میشود که حروف آن با اختلاف زیادی از سطح آن قرار دارند. برای ساخت و سفارش این تابلو ها میتوانید به تابلو ساز چلنیوم یا تابلو ساز کامپوزیت مراجعه کنید.

انواع تابلو تبلیغاتی حروف برجسته

  1. حروف برجسته پلاستیکی
  2. حروف برجسته چلنیوم
  3. حروف برجسته فلزی
  4. حروف برجسته وکیوم
  5. حروف برجسته پیکسلی
  6. حروف برجسته لاسوگاسی
  7. حروف برجسته یونولیتی

تابلو حروف برجسته ممکن است دارای هر متریالی باشد. این شما هستید که بنابر نیاز خود کدام تابلو را انتخاب می کنید. بسیاری در پاساژ ها هستند و بسیاری دیگر تابلو هایشان در معرض عوامل محیطی قرار دارند. بهتر است با مطالعه تا انتهای متن در مورد تمام انواع تابلو حروف برجسته مطالعه کرده و بهترین تابلئ تبلیغاتی را برای فروشگاه خود انتخاب کنید تا هم مناسب مغازه و ظاهر فروشگاه شما باشد و هم تا مدت های طولانی بتوانید از آن بهره مند باشید.

  • حروف برجسته پلاستیکی

تابلو های حروف برجسته پلاستیکی که مشتریان بسیاری دارند دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. و همانطور که در عکس مشاهده می کنید. زیبایی بسیار زیادی نیز دارند. این تابلو های با استفاده از پلاستیک و ورقه پلکسی گلاس ساخته میشوند و بخاطر شفاف تر بودن پلاستیک نسبت به بقیه متریال های تابلو سازی میتواند گزینه خوب و مناسبی برای مغازه هایی باشد که درون پاساژ قرار دارند.

  • حروف برجسته چلنیوم

تابلو حروف برجسته چلنیوم نیز یکی از برترین و پرطرفدار ترین تابلو های تبلیغاتی می باشد که امروزه تقاضای بسیار زیادی دارد. به دلیل زیبایی چشم گیر آن و مقاوم بودن در برابر عوامل محیطی بسیاری از این تابلو ها استفاده میکنند. شاید تابلو های بسیاری از فروشگاه هایی که بر سردر مغازه ها و فروشگاه ها دیده اید این جنس باشد. زیرا به دلیل مقاومت بالا به ضرس قاطع جزء پرفروش ترین تابلو ها می باشد. به علاوه نگهداری آن نیز آسان می باشد. این تابلو ها بر روی یک شاسی آهنی سوار می شوند و حروف ساخته شده با چلنیوم و پلکسی بر روی یک ورق پی وی سی نصب میشوند.

برای مطالعه بیشتر در مورد تابلو های چلنیوم اینجا کلیک کنید.

  • حروف برجسته فلزی

تابلو حروف برجسته فلزی نیز یکی از انواع تابلو های حروف برجسته می باشد که اغلب برای دفاتر کفالت استفاده میشود و همچنین سردر مکان های فرهنگی این تابلو ها دارای آباژور یا چراغ های ال ای دی نمی باشند. و به همین دلیل فقط در طول روز جلب توجه می کنند. نگهداری این تابلو ها به غیر از تعمیر هیچ هزینه ی دیگری برای شما نخوهد داشت. کافیست یکبار توسط یک تابلو ساز ماهر نصب شوند تا برای همیشه مورد استفاده قرار بگیرند.

  • حروف برجسته وکیوم

تابلو تبلیغاتی وکیومی با فلز استیل ساخته میشود و به دلیل براقیت استیل زیبایی منحصر بفردی برای شما خواهد داشت. این تابلو ها برا خلاف تابلوهای دیگر حروف نورانی ندارند بلکه نور ها و ال ای دی ها در زیر حروف مخفی شده اند و بعنوان سایه نوری دیده میشوند. تابلو های زییایی هستند که میتوانند چشم هر مخاطب را به خود خیره کنند. و جزء جدیدترین مدل های تابلو تبلیغاتی به شمار می آیند اما موارد استفاده آن بهتر است در محیط های سربسته مورد استفاده قرار بگیرد.

  • حروف برجسته پیکسلی

تابلو های پیکسلی بی شباهت به تابلو های ال دی ای نیستند اما به این صورت که در تابلو های پیکسلی ال ای دی ها بصورت نواری قرار نگرفته اند. بلکه با استفاده از ال ای دی های پیکسلی ساخته شده و همانطور که در عکس مشاهده میکنید. ال ای دی ها دانه دانه بنظر میرسند. این تابلو ها رنگ های متنوعی دارد که میتواند چشم هر بیننده ای را جذب خود کند.

حروف برجسته پیکسلی یکی از انواع حروف­های برجسته  بوده که از تکنولوژی پیشرفته و جدید برخوردار هستند به گونه ­ای که هر کدام از این حروف­ها قابل برنامه­ ریزی می­باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود اس ام دی­ های آر جی بی به بازار، حروف برجسته پیکسلی وارد صنعت تابلو سازی شده اند.

تابلوهای پیکسلی به چند گروه مختلف مانند اس ام دی آر جی بی آی سی دار، تابلو پیکسل مربعی، تابلو پیکسل دایره­ ای، تابلو تیوب دیجیتال و تابلو پیکسل انگشتی تقسیم می­شوند. این تابلوها قابلیت تولید 16 میلیون رنگ را دارند. می­توان از پیکسل­ های انگشتی بر روی حروف برجسته چلنیوم، حروف استیل و حروف نئون پلاستیک استفاده کرد.

  • حروف برجسته لاسوگاسی

تابلو تبلیغاتی لاس و گاسی سبکی جدید و زیبا از تابلو های تبلیغاتی به شمار می آید. برای همین طرفداران بسیاری نیز دارد. این تابلو ها که بی شباهت به تابلو های پیکسلی نیستند اما متریال های استفاده شده در این تابلو کاملا منحصر بفرد است و فقط سایز لامپ ها سبب تغییر نیستند. این تابلو ها برای کافه ها توصیه میشود و همینطور اقامت گاه ها زیرا سبک آن کاملا غربی است میتوانید با استفاده از این تابلو ها بر سردر کافه خود حال و هوای زیبایی را به فروشگاه خود ارائه دهید.

 

  • حروف برجسته یونولیتی

یکی دیگر از تابلو های تبلیغاتی حروف برجسته تابلو تبلیغاتی یونولیتی می باشد که این تابلو ها که متریال استفاده شده در انها از جنس یونولیت می باشد بسیار مقاوم می باشد و ظاهری شیک را به شما عرضه می کند. این تابلو نسبت به بقیه تابلو ها زمان ساخت کمتری دارد و آن به این دلیل است که فرایند ساخت آن کاملا ماشینی بوده و به سرعت میتواند بر روی زیر ساخت خود نصب شود.

 

ساخت تابلو حروف برجسته!

ساخت هر کدام از تابلو هایی که در این مقاله به شما معرفی شدفرایند منحصر بفردی را دارد که نیاز است شما به متخصص همان تابلو مراجعه کنید بعضی از تابلو ها با ظرافت و استاد کاری ساخته میشوند و اصطلاحا نیمه ماشینی هستند و بعضی دیگر توسط ماشین ها و دستگاه ها ساخته میشوند. برای مشاوره در حوزه ساخت تابلو تبلیغاتی می توانید با متخصصین ما صحبت کنید. تا بتوانید تابلوی مناسب خودتان را انتخاب کنید.

خرید تابلو حروف برجسته

خرید تابلو حروف برجسته وابسته به نیاز شما متفاوت خواهد بود. شرکت پارس آذین با سالها سابقه و در اختیار داشتن متخصصین با تجربه آماده در یافت سفارشات شما عزیزان می باشد.

قیمت تابلو حروف برجسته

قیمت این تابلو ها بنابر متریال استفاده شده در آنها متفاوت می باشد. اما به قولی پیشنهاد ما به شما این است که در قیمت تابلو سخت گیری زیادی به خرج ندهید زیرا آورده این تابلو ها برای فروشگاه شما میتواند چشم گیر باشد.

عناوین محبوب در پارس آذین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آموزش

تابلو چلنیوم گرد

در دنیای هنر و دکوراسیون داخلی، تابلوها از قدیم‌الایام جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. تابلو چلنیوم گرد یک نوع تابلو تبلیغاتی است

ادامه مطلب »

دریافت مشاوره رایگان