جستجو
Generic filters

دسته بندی :

پی وی سی 16 میل سفید

(9 بررسی مشتری)

قیمت: 1,260,000تومان62,500,000تومان

پی وی سی 16 میلی‌متر سفید ، ارائه شده توسط شرکت پارس آذین، یک ورق پلاستیکی با ضخامت 16 میلی‌متر و اندازه 122*244 سانتی‌متر است. این ورق دارای دانسیته بالا و مزیت‌های پیچ‌گیری و چسب‌گیری فوق‌العاده است. پارس آذین یکی از بزرگترین واردکنندگان پی وی سی در ایران است و ثبت سفارش در این زمینه امکانپذیر است.  

خرید به صورت پالتی شامل 20 هزار تومان تخفیف در هر ورق میشود

ارسال به سراسر کشور

تضمین قیمت و کیفیت
تومان

Please add some options to render this input.

ارسال به سراسر کشور و تضمین قیمت و اصالت کالا

پارس آذین در کوتاه ترین زمان کالای شما را به تمام نقاط ایران ارسال میکند و همچنین قیمت و اصالت کالای های خود را تضمین میکند

قیمت پی وی سی 16 میل سفید ( 1403 ) | تضمین قیمت و کیفیت

پی وی سی 16 میل ارائه شده توسط شرکت پارس آذین در ضخامت 16 میلی متری و اندازه 122*244 سانتی متر با دانسیته بالا است.
این ورق ها از مزیت پیچ گیری و چسب گیری فوق العاده برخوردارند. پی وی سی که امروزه دارای ابعاد و مدل های مختلفی می باشد. ما تلاش کردیم تا با برترین کیفیت آن را یه شما عزیزان ارائه دهیم. پارس آذین به عنوان بزرگترین فروشنده و پخش کننده پی وی سی در ایران میباشد، که همیشه سعی میکنید بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت رو به شما ارائه میدهد، شما عزیزان میتوانید برای دریافت قیمت ورق پی وی سی 16 میل سفید هم از وبسایت پارس آذین اقدام به ثبت سفارش خودش کنید و هم میتوانید با تماس با تلفن گویای ما به شماره : 02128423638 جهت ثبت سفارشات خود اقدام فرمایید

پی وی سی 16 (PVC 16) یک نوع پلاستیک سخت و کمانش پذیر است که در صنایع مختلف برای تولید قطعات پلاستیکی استفاده می‌شود. این پلاستیک از وینیل کلراید (VC) و آکریلونیتریل بوتادیان استر (BA) تشکیل شده است. PVC 16 به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی مناسب، از جمله سختی، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر اشعه UV و نفوذپذیری گازها، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به برخی از کاربردهای PVC 16 در صنایع مختلف اشاره می‌شود:

آیا به دنبال راهی برای افزایش مقاومت و کارایی در پروژه‌های خود هستید؟ پی وی سی 16 میل را امتحان کنید! این محصول برتر با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بهترین مواد، عمری بی‌نظیر و عملکرد بی‌مانند را فراهم می‌کند.

از کاربردهای متعدد پی وی سی 16 میل می‌توان به کفپوش‌های صنعتی، پوشش‌های حفاظتی، بسته‌بندی‌های ایزولاسیون و… اشاره کرد. با این محصول برتر، مقاومت در برابر شرایط محیطی مختلف را تجربه کنید و هزینه‌های اضافی را کاهش دهید.

با پی وی سی 16 میل، از تجربه بهترین‌ها در حفاظت و ایمنی برخوردار شوید. برای اطلاعات بیشتر و سفارشات، با ما تماس بگیرید.

 

ویژگی‌های پی وی سی 16 میل :

  1.  پی وی سی 16 میل نسبت به بیشتر پلیمرها چگالی نسبی بالایی دارد.
  2.  پی وی سی 16 میل به راحتی قابل دسترسی و اقتصادی است.
  3.  سفت و سختی بالایی دارد.
  4. پی وی سی 16 میل استحکام کششی عالی دارد.
  5. به عنوان یک ترموپلاستیک، پی وی سی 16 میل می‌تواند تحت گرما شکل یابی شود، سرد شود، و سپس به آن شکل دلخواه بدون تخریب قابل توجه تبدیل شود.
  6. پی وی سی 16 میل مقاومتی نسبت به پرتوهای ماوراء بنفش (UV) دارد. عمر مفید پی وی سی 16 میل تحت تابش نور خورشید بین ۵۰ تا ۸۰ سال است.
  7. مقاوم در برابر شرایط جوی
  8. سبک وزن
  9. مقاوم در برابر آتش و قارچ

مقاومت و تست پی وی سی 16 میل

 

پی وی سی چیست؟

کاربرد انواع پی وی سی:پلی وینیل کلراید (PVC یا وینیل) ماده ای ترموپلاستیک اقتصادی همراه با مقاومت بسیار بالا می باشد، که در صنعت هایی مانند دیوارپوش، دستگاه های پزشکی، عایق سیم و کابل و همچنین در صنعت ساختمان سازی  برای تولید پروفیل در و پنجره، لوله (آب آشامیدنی و فاضلاب) وغیره استفاده می شود.

پلی وینیل کلراید سومین پلاستیک مصنوعی می باشد که بالاترین تولید را دارد. اطلاعات فنی و دقیق در رابطه با پلی وینیل کلراید و ویژگی های آن را با هم در این مقاله مطالعه می کنیم. برای خواندن بیشتر اینجا کلیک کنید.

  1. صنعت خودروسازی: PVC 16 در تولید قطعات داخلی خودرو مانند پنجره‌ها، سیستم‌های تهویه، بدنه و کیسه‌های هوا استفاده می‌شود.
  2. صنعت الکترونیک: این پلاستیک در تولید قطعات الکترونیکی مانند پوشش‌های کابل، باتری‌ها و بخش‌های داخلی تجهیزات الکترونیکی استفاده می‌شود.
  3. صنعت پزشکی: PVC 16 در تولید قطعات پزشکی مانند لوله‌های خون‌گیری و تجهیزات تزریقی به کار می‌رود.
  4. صنعت ساختمانی: این پلاستیک در تولید لوله‌های آب و فاضلاب، پنجره‌ها و درب‌ها، کفپوش‌ها و نمای خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌شود.
  5. صنعت بسته‌بندی: PVC 16 در تولید بسته‌بندی‌های مواد غذایی، ظروف نوشیدنی و بسته‌بندی محصولات صنعتی به کار می‌رود.
  6. صنعت ورزشی: این پلاستیک در تولید قطعات ورزشی مانند توپ‌های فوتبال و بسکتبال و برخی قطعات در دیگر ورزش‌ها به کار می‌رود.
  7. صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی: PVC 16 در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مانند بطری‌های شامپو و روغن، کاورهای موبایل و برخی قطعات دیگر به کار می‌رود.
  8. صنعت بازی‌های کامپیوتری: این پلاستیک در تولید دسته‌های بازی کامپیوتری و کنسول‌های بازی به کار می‌رود.
  9. صنعت تولید پوشاک: PVC 16 در تولید برخی پوشاک مانند پوشاک ضد آب، پوشاک ورزشی و برخی قطعات دیگر به کار می‌رود.
  10. صنعت دکوراسیون داخلی: این پلاستیک در تولید برخی قطعات دکوراتیو داخلی مانند پوشش‌های دیواری، کفپوش‌ها و برخی قطعات دیگر به کار می‌رود.

در نتیجه، PVC 16 به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی مناسب، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به نوع کاربرد، این پلاستیک ممکن است به صورت شفاف، رنگی، سخت یا نرم باشد و با توجه به این ویژگی‌ها در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

همچنین، PVC 16 به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر حرارت، سایش، ضربه و شکستن، ضد آب بودن و مقاومت در برابر اسید و باز، در برخی کاربردهای خاص به کار می‌رود. به طور کلی، مزایای استفاده از PVC 16 در صنایع مختلف عبارتند از:

  • مقاومت در برابر ضربه و شکستن: PVC 16 به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستن، در صنایعی مانند تولید لوازم ورزشی و بازی‌های کامپیوتری استفاده می‌شود.
  • مقاومت در برابر حرارت: PVC 16 به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، در صنایعی مانند تولید لوازم آشپزخانه و صنایع خودروسازی استفاده می‌شود.
  • مقاومت در برابر سایش: PVC 16 به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش، در صنایعی مانند تولید لوازم پوشیدنی و کفپوش‌ها استفاده می‌شود.
  • ضد آب بودن: PVC 16 به دلیل ضد آب بودن، در صنایعی مانند تولید لوازم بهداشتی و صنایع دریایی استفاده می‌شود.
  • مقاومت در برابر اسید و باز: PVC 16 به دلیل مقاومت بالا در برابر اسید و باز، در صنایعی مانند تولید لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود.

با توجه به اینکه استفاده از PVC 16 در برخی صنایع، به خاطر حاوی بودن فتالات ممکن است برای سلامتی مضر باشد، برخی شرکت‌ها از جمله شرکت‌های تولید کفپوش، لوازم آرایشی و صنایع غذایی از سایر نوع پلاستیک‌هایی مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده می‌کنن

دیگر مزایا:

  • مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • قابل شستشو
  • عدم پوسیدگی در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر باران و نور خورشید
  • غیر سمی
  • عایق حرارت

قیمت ورق پی وی سی 16 میل سفید همواره دچار نوسانات بازار میباشید، اما ما همیشه سعی میکنیم قیمت های سایت رو آپدیت کنیم و شما با خیال آسوده خرید کنید، ولی شما عزیزان میتوانید با ارتباط با تلفن گویا ما به شماره : 02128423638 تماس حاصل کنید و از موجودی و قیمت اطمینان حاصل کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

شما عزیزان میتوانید به راحتی در فروشگاه اینترنتی پارس آذین پی وی سی 16 میل رو به صورت ورق و پالت خرید کنید، و از کیفیت و قیمت ها اطمینان کامل داشته باشید، توجه داشته باشید خرید به صورت پالتی، در هر ورق شامل 20.000 تومان تخفیف میشود، همچنین میتوانید با تماس با تلفن گویای ما و وصل شدن به اپراتور مورد نظر، درباره خرید خود، مشاوره رایگان دریافت کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن 22 کیلوگرم
ابعاد 244 × 122 سانتیمتر
خرید به صورت

پالت, ورق

ویژگی

کاملا ضد آب
پیچ گیری بالا
چسب گیری بالا
رنگ کاملا سفید
بدون تلرانس ضخامت
بدون تاب
فاقد حفره و موک
وزن متناسب با ضخامت
خود خاموش شونده
ضد انگل و حشرات

9 دیدگاه برای پی وی سی 16 میل سفید

  1. حاج محسن احمدی

    سلام وقت بخیر
    توی اولین خریدم ازتون، پی وی سی که برام ارسال کردید سطح ورق کدر بود، دو سفارش بعدیم ورق هایی که ارسال کردید واقعا سطح براق و سیقلی داشتن و واقعا راضی بودم، ایندفعه میخوام پالتی خرید کنم، از کیفیت ورق ها اطمینان داشته باشم و شما ضمانتشون میکنید؟

    • blue_parsazinco

      بله جناب احمدی، خیالتون از هر نظر راحت باشه، بازم اگر سوالی داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید، در خدمتتون هستیم

  2. رضا قربانی

    ارسال برای شهرستان هم دارید؟

    • blue_parsazinco

      سلام وقتتون بخیر، بله جناب قربانی
      در مراحل ثبت سفارشتون در سایت میتونید نوع ارسالتون رو انتخاب کنید

  3. امیر زعفرانی

    سلام وقت بخیر
    شما فروش شرایطی هم دارید؟؟

    • پشتیبانی پارس آذین

      سلام جناب زعفرانی، بله برای دریافت اطلاعات با پشتیبانی تماس بگیرید راهنماییتون میکنن

  4. رضا حسینی فر

    سلامم وقت بخیر، قیمت ورق پی وی سی 16 میل سفید سایتتون آپدیت هست و میتونم خرید بزنم؟

    • پشتیبانی پارس آذین

      سلام وقت شما هم بخیر، بله قیمت ها به روز هستند، میتونید ثبت سفارش کنید، البته به زودی افزایش قیمت داریم..
      برای دریافت اطلاعات همو میتونید با پشتیبانی در تماس باشید:
      02128423638

  5. هادی مظفری

    شما خدمات لیزی ورق پلکسی هم انجام میدید؟

    • پشتیبانی پارس آذین

      سلام جناب مظفری، بله خدمات لیزر نیز انجام میشود، میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09120239360 تماس بگیرید

  6. عیسی محمودی

    من توی نمایشگاه از غرفتون دیدن کردم و جلسه داشتیم با هم، میخواستم بدون ورق پی وی سی هاتون کامله ؟ چون من ضخامت های دیگه ی ورق پی وی سی هم مصرف دارم

    • پشتیبانی پارس آذین

      سلام جناب محمودی عزیز، از دیدار مجددتون خیلی خوشحالیم، بله در تمامی ضحامت ها ورق پی وی سی موجوده، برای مشاهده اینجا کلیک کنید

  7. رسول محمدی

    پی وی سی 16 میل رنگی هم موجود دارید؟

    • پشتیبانی پارس آذین

      خیر، پی وی سی هایی که ما موجود داریم، خامن و دو طرف آن کاملا سفید هستند

  8. آرین موسوی

    امکان بازدید حضوری از ورق پی وی سی هست؟

    • پشتیبانی پارس آذین

      ورق های پی وی سی ما کاملا درجه 1 و با کیفیت هستند و امکان بازدید حضوری هم وجود داره، برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

  9. روهام احمد

    قیمت پالت های پی وی سی 16 میل آپدیت هستند؟

    • پشتیبانی پارس آذین

      سلام جناب احمدی عزیز، بله قیمت ورق پی وی سی آپدیت میباشد، با خیال راحت خرید کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی