جستجو
Generic filters

دسته بندی :

پی وی سی 10 میل سفید

امتیاز محصول:
5/5

قیمت: 640,000تومان50,800,000تومان

پی وی سی 10 میل یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع امروزی می‌باشد. این ماده شیمیایی به عنوان یک پلیمر تولید می‌شود و در ابعاد و سایزهای مختلف یافت می‌شود. شرکت پارس آذین، برترین کیفیت‌ها را در پی وی سی 10 میل برای مشتریان خود فراهم کرده است.  

خرید به صورت پالتی شامل 10 هزار تومان تخفیف در هر ورق میشود

ارسال به سراسر کشور

تضمین قیمت و کیفیت
تومان

ارسال به سراسر کشور و تضمین قیمت و اصالت کالا

پارس آذین در کوتاه ترین زمان کالای شما را به تمام نقاط ایران ارسال میکند و همچنین قیمت و اصالت کالای های خود را تضمین میکند

قیمت پی وی سی 10 میل سفید ( 1403 ) | تضمین قیمت و کیفیت

پی وی سی 10 میل یکی از پرکاربرد ترین مواد در صنایع امروزی می باشد. پی وی سی ها در ابعاد های مختلف یافت میشود. و همچنین در سایز های مختلف، اما امروزه با وجود برند های تقلبی و بی کیفیت شرکت پارس آذین برترین کیفیت ها را برای مشتریان خود فراهم کرده است:

پی وی سی 10 میل: معرفی، کاربردها و خطرات

پی وی سی 10 میل یکی از مواد شیمیایی است که در صنعت و تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده شیمیایی به عنوان یک حلال در فرایندهای شیمیایی، تولید پلاستیک، رنگ و رزین، ماده‌ی رنگی، لاستیک و … استفاده می‌شود. در این مقاله به معرفی پی وی سی 10 میل، کاربردها و خطرات آن پرداخته خواهد شد.

معرفی پی وی سی 10 میل

پی وی سی 10 میل مخفف عبارت پلی وینیل کلراید 10 میلیون مولکولی است. این ماده شیمیایی به عنوان یک پلیمر تولید می‌شود و یکی از مهم‌ترین مواد شیمیایی در صنایع مختلف است. پی وی سی 10 میل دارای خواص فیزیکی و شیمیایی متنوعی است و می‌تواند به شکل پودر، کریستال، پلیمر مذاب و یا پلیمر جامد و در رنگ‌ها و رزین‌های مختلف تولید شود.

کاربردهای پی وی سی 10 میل

پی وی سی 10 میل در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، در صنعت پلاستیک، این ماده شیمیایی به عنوان یکی از مواد اصلی تولید پلاستیک های سخت و مقاوم استفاده می‌شود. همچنین در تولید لوله‌های پلاستیکی، پروفیل‌ها و لوازم خانگی، پی وی سی 10 میل مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صنایع رنگ و رزین نیز این ماده به عنوان حلال استفاده می‌شود. همچنین پی وی سی 10 میل در تولید مواد شوینده و همچنین در صنعت فوم‌های پلی‌یورتان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این ماده در تولید ورق‌های پلاستیکی، مواد عایقی، پوشش‌های چوبی، قطعات خودرو و ساختمانی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، پی وی سی 10 میل در تولید محصولات پزشکی، مثل لوله‌های خونی، کنتینرهای پلاستیکی و دستکش‌های پزشکی نیز به کار می‌رود.

خطرات پی وی سی 10 میل

خطرات پی وی سی 10 میل همان‌طور که پی وی سی 10 میل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، احتمال تماس با آن در محیط کار برای کارگران صنعتی و سایر افرادی که با آن در تماس هستند، وجود دارد. در نتیجه، ممکن است با برخی خطرات بهداشتی مواجه شوند. برخی از خطرات پی وی سی 10 میل عبارت‌اند از:
  1. خطر ایجاد تحریک بر روی چشم و ریه: پی وی سی 10 میل در صورتی که به صورت تنفسی وارد بدن شود، می‌تواند باعث تحریک و التهاب ریه و چشم شود.
  2. خطر ایجاد حساسیت و تحریک بر روی پوست: تماس با پی وی سی 10 میل می‌تواند باعث ایجاد تحریک و التهاب بر روی پوست شود که به عنوان یک حساسیت پوستی بروز می‌کند.
  3. خطر ایجاد اثرات مزمن بر سلامت کارگران صنعتی: کارگران صنعتی که به طور مستقیم با پی وی سی 10 میل در تماس هستند، با خطرات بیشتری در معرض قرار می‌گیرند. برای مثال، ممکن است این کارگران با خطر بروز سرطان و بیماری‌های تنفسی مزمن در طولانی مدت روبرو شوند.
  4. خطر ایجاد تلفات زیست محیطی: پی وی سی 10 میل در صورتی که به طور نادرست دفع شود، ممکن است باعث ایجاد تلفات زیست محیطی شود. به عنوان مثال، ممکن است باعث آلودگی آ

مقاوم در برابر آب و رطوبت قابل شستشو عدم پوسیدگی در برابر رطوبت مقاوم در برابر باران و نور خورشید غیر سمی عایق حرارت

برای سفارش رول چلنیوم و دیگر ملزومات تابلوسازی به صفحه تماس باما مراجعه کنید.     قیمت ورق پی وی سی 16 میل سفید همواره دچار نوسانات بازار میباشید، اما ما همیشه سعی میکنیم قیمت های سایت رو آپدیت کنیم و شما با خیال آسوده خرید کنید، ولی شما عزیزان میتوانید با ارتباط با تلفن گویا ما به شماره : 02128423638 تماس حاصل کنید و از موجودی و قیمت اطمینان حاصل کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. شما عزیزان میتوانید به راحتی در فروشگاه اینترنتی پارس آذین پی وی سی 16 میل رو به صورت ورق و پالت خرید کنید، و از کیفیت و قیمت ها اطمینان کامل داشته باشید، توجه داشته باشید خرید به صورت پالتی، در هر ورق شامل 10.000 تومان تخفیف میشود، همچنین میتوانید با تماس با تلفن گویای ما و وصل شدن به اپراتور مورد نظر، درباره خرید خود، مشاوره رایگان دریافت کنید.

1 دیدگاه برای پی وی سی 10 میل سفید

  1. نقی محمدی

    سلام وقت بخیر پی وی سی 10 میل تضمین کیفیت داره ؟ من جنس پی وی سی و سفیدی ورق خیلی برام اهمیت داره

    • پشتیبانی پارس آذین

      سلام وقت بخیر جناب محمدی، بله تمامی محصولات پارس آذین ازحمله پی وی سی 10 میل کاملا درجه یک و سفید هستند ، میتونید با خیال راحت خرید کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی