جستجو
Generic filters
تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو چلنیوم کریستال

تابلو چلنیوم کریستال:

مطمئنا تا بحال تابلو های زیبای در پاساژ ها و خیابان هارا دیدید ک داخل حروف با کریستال های زیبایی تزئین شده اند. تابلو چلنیوم کریستالی یکی از زیباترین مواردی است که میتوانید برای فروشگاه خود تهیه کنید. زیبایی آن هر بیننده ای را مجاب میکند که به آن نگاه کند. و بعد تصمیم بگیرد وارد فروشگاه شما شود. برای آشنایی با مراحل ساخت تابلو چلنیوم کریستالی و نحوه سفارش آن میتوانید این مقاله را مطالعه کنید. نوآوری همیشه پیشگام هر صنعتی بوده، و با کمی خلاقیت باعث توسعه هر محصولی میشود، تابلو های چلنیوم کریستالی یکی از زیباترین و نوآورانه ترین تابلو های تبلیغاتی می باشد.

تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو سازان عزیز میتوانند برای تهیه مواد اولیه تابلو چلنیوم کریستالی با واحد فروش تیم ما تماس بگیرند.

چرا از تابلو تبلیغاتی استفاده کنیم؟

از گذشت های دور فروشگاه ها و مغازه ها در بازار ها از تابلو ها استفاد میکردند و تا کنون استفاده میکنند و مشتریان عادت کردند ک برای پیدا کردن محصول مورد نیاز خود تابلو های مغازه ها را بخوانند.

طرح های جدید تابلو چلنیوم

طرح تابلو چلنیوم کریستالی

استفاده از خلاقیت همواره باعث توسعه هر صنعت بوده یکی از نوآورانه ترین تابلو های چلنیوم امروز این تابلو می باشد. از گذشته تا کنون فروشگاه ها از تابلو های تبلیغاتی برای فروشگاه یا مغازه شان استفاده می کردند، و امروزه نیست کاملا مورد استفاده قرار میگیرند اما دیگر خبری از تابلو های رنگ و رو رفته نیست. بلکه تابلو های زیبایی به بازار آمده است که برای هر صنفی کارایی دارد حتی برای شرکت ها و دکور داخلی شرکت.
تابلو چلنیوم ها از چند بخش مختلف تشکیل شده اند.

برای ساخت و طراحی هر تابلو این موارد مورد نیاز می باشد.

مراحل ساخت تابلو چلنیوم کریستالی

مراحل تولید یک تابلو کریستالی مانند تابلو چلنیوم معمولی می باشد، و تنها موردی که متفاوت است این است که تابلو کریستالی دیگر نیاز به پلکسی ندارد، و به جای پلکسی از کریستال های کوچکی استفاده میشود که نور را به زیبایی از خود عبود میدهد و باعث جلب توجه بیشتر نسبت به بقیه تابلو های چلنیوم می باشد.

مراحل ساخت تابلو چلنیوم کریستالی

روش های ساخت تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو چلنیوم ها با دو روش دستی و ماشینی ساخته میشوند که در روش دستی تابلو ساز ورقه ها را با دست برش میزند اما در روش ماشینی همه چیز با دستگاه انجام میشود.

 

مدل های تابلو چلنیوم کریستال

تابلو چلنیوم کریستال نیز مانند تابلو چلنیوم های معمولی مدل های مختلفی دارد:

 

  • حالت لترمکس
  • حالت پانچ

نکته ای که حائض اهمیت می باشد این است که در این تابلو ها بهتر است از رنگ های همسان بین اس ام دی و کریستال استفاده کرد بغیر از رنگ طلایی که با تمام رنگ ها سازگار است.

مطلب پیشنهادی: خرید ورق پی وی سی

قیمت تابلو چلنیوم کریستالی

یکی از مواردی که بعد از تصمیم خرید به ذهنمان میرسد این است که قیمت آن چقدر است؟

برای این مورد باید بگوییم ک قیمت به نسبت ابعاد تابلو و مدل تابلو کاملا متغبر می باشد اما با استفاده از لیست قیمت مواد اولیه چلنیوم میتوانید تا درصد خاصی از قیمت محصولتان مطلع شوید.

سفارش تابلو چلنیوم کریستالی

سفارش تابلو چلنیوم

برای سفارش این محصول کافی است به تابلو سازان مراجعه کرده و تابلو خود را سفارش دهید.  در ابتدا شما ابعاد تابلو درخواستی خود را با تابلو ساز در جریان میگذارید و بعد با انتخاب این مورد که چه مشخصاتی در تابلو وجو داشته باشد سفارش خود را تکمیل میکنید.

نکاتی که همکاران میگویند:

 کسب‌ و کاری که تابلو برای آن طراحی می‌شود .
لوگو ی کسب و عناصر گرافیکی که باید به روی تابلو اضافه شوند .
هویت و رنگ سازمانی ، اصول برندینگ آن کسب‌ و کار .
شرایط آب و هوایی برای مثال سردسیری و یا گرمسیر بودن ، گرد و غبار و … نکته بسیار مهمی است که باید رعایت شود در خرید این تابلو .
مقدار هماهنگی نوع متریال آن با تابلو چلنیوم کریستالی .
میزان هزینه‌ ای که برای تابلو چلنیوم کریستال در نظر گرفته‌ شده است.
استفاده از این تابلو برای هر کسب‌ و کار و هر مغازه‌ای مناسب نمی باشد .

 

مطلب پیشنهادی: خرید اس ام دی

انواع چلنیوم کریستال

  • طلایی
  • لبه رینگی
  • لترمکس
  • نوراندریک

راحتی تابلوهای چلنیوم کریستال

تابلو های چلنیوم از هنگام ورود به عرضه تابلو سازی توسعه چشم گیری داشته است. در حال حاظر انواع انواع فراوانی از این سبک تابلو سازی وجود دارد.

تابلو چلنیوم کریستالی یکی از مهم ترین نوآوری های صنعت تابلو سازی به شمار می آید و از جدیدترین و برفروش ترین تابلو های تبلیغاتی تابلوهای چلنیوم کریستالی می باشد.

از ویژگی های این تابلو درخشندگی و تلألو است. که هرچه تابلو درخشنده تر باشد جلب توجه بیشتری است.

که این تابلوها ظاهر جذاب و با کیفیت مناسب دارند..

نحوه ساخت تابلو چلنیوم کریستال

در ساخت این تابلوها از قطعات بلوری استفاده میشود تا جلوه ای مانند کریستال دارد که در ذهن بیننده بیشتر تداعی میشود.

درصورتی که برای ساخت سایر تابلوها مانند الماسی فقط از ورق های پلکسی ساده و بلکسی گلاس استفاده میشود.

 طراحی در نرم افزارها

نرم افزارهای مختلفی در اختیار گرافیست ها قرار دارد تا به کمک آن بتوانند انواع تابلوها را طراحی کنند. یکی از مهم ترین خصوصیات نرم افزارهایی مانند کرل و اتوکد” برداری ” بودن آن هاست. به این معنی که می توانند طرح مورد نظر را با بالاترین کیفیت و وضوح زیاد ترسیم کنند. گرافیست هایی که طرح های مخصوص به تابلوهای تبلیغاتی را می کشند به خوبی می دانند که باید از چه رنگ هایی استفاده کنند. در برخی از مشاغل باید از رنگ های متضاد برای نمایش بهتر کسب و کار استفاده کرد. اما در برخی دیگر از شغل ها مانند آژانس های هواپیمایی باید از رنگ های ملایم و مکمل استفاده کرد تا احساس آرامش را به مخاطب منتقل کند.

برش طرح بر روی متریال

همان طور که در ابتدای مطلب عرض کردیم مهم ترین متریال برای ساخت تابلو چلنیوم کریستال قطعات بلوری هستند. برای انجام این کار ابتدا باید طرحی که در فتوشاپ آماده شده را بر روی ورق های پلکسی گلس برش داد و سپس قطعات کوچک بلوری را بر روی آن ها چسباند. این قطعات بعد از نورپردازی شدن دارای جلوه ای بسیار زیبا و چشم نواز می شوند که دیدن آن هر چشمی را به خود خیره خواهد کرد. چسباندن قطعات بلوری بر روی ورق های پلکسی گلاس توسط چسب و دستگاه مخصوص انجام می شود. همچنین این دستگاه قادر است تا اکرولیک را بر روی حروف باشد. ورود دستگاه های جدید و مدرن به این صنعت  زمینه را برای افزایش خلاقیت تابلو سازان فرآهم آورده است. در صورتی که در سال های گذشته اغلب تابلوهای تبلیغاتی ساده تولید می شدند و از تکنولوژی خاصی بهره مند نبودند.

نور پردازی حروف برجسته

 

بعد از انجام تمام مراحل بالا باید نورپردازی زمینه کار به وسیله لامپ های LED انجام شود و سپس حروف برجسته چلنیوم بر روی زمینه کار نصب شوند. متریالی که به عنوان زمینه تابلو مورد استفاده قرار می گبرد کامپوزیت  شیشه و چوب است. البته هر چند وقت یک بار شاهد ورود متریال جدید تر با ویژگی های برتر به این صنعت هستیم. اما همچنان متریالی که به آن ها اشاره کردیم در این حوزه پیشتاز هستند. زیرا مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، اشعه خورشید ، سرما و گرمای شدید دارند.

نصب تابلو

شاید تصور کنید نصب تابلو جزو مراحل اصلی محسوب نمی شود. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. اگر شما جای مناسبی برای نصب تابلو در نظر نداشته باشید تمام زحماتی که برای ساخت آن در نظر گرفته اید هدر خواهد شد. زیرا تابلو باید در معرض دید مشتری باشد و اگر شما آن را با فاصله زیاد از محل کار خود نصب کنید قطعا مشتری متوجه شما نخواهد شد و نصب تابلو چلنیوم کریستال هیچ تاثیری در رونق کسب و کار شما نخواهد داشت. بهترین و مناسب ترین مکان برای نصب تابلو دقیقا بر سردرب مغازه و فروشگاه است. ابعاد تابلو باید با ابعاد سردرب فروشگاه یکسان باشد. کوچک تر یا بزرگ تر بودن آن جلوه ای ناخوشایند و ناپسند ایجاد می کند که دیدن آن قطعا در ذوق مشتری خواهد زد.

نکته مهم در طراحی و ساخت تابلو های چلنیوم

اگر دقت کرده باشید که بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی دارای لوگو هستند. قرار دادن لوگو بر روی تابلو تبلیغاتی باعث ماندگاری بیشتر ان در ذهن مخاطب میشود برای مثال با شنیدن برند های مثل پپسی و کوکاکولا اولین چیزی که در ذهن شما تداعی میشود لوگوی انهاست پس لوگو یکی از مهم ترین ترفندهای تبلیغاتی است که ذهن مخاطب را درگیر خود میکند پس در اولین مرحله باید یعنی طراحی نرم افزار این نکته باید مورد برسی قرار بگیرد که لوگویی زیبا بر روی تابلو قرار بگیرد..

 

عناوین محبوب در پارس آذین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آموزش

تابلو چلنیوم گرد

در دنیای هنر و دکوراسیون داخلی، تابلوها از قدیم‌الایام جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. تابلو چلنیوم گرد یک نوع تابلو تبلیغاتی است

ادامه مطلب »

دریافت مشاوره رایگان